Brave Violet, לק הג'ל UV החדש שלנו בגוון סגול קר וכהה, מדבר בעד עצמו - הוא מסתורי וקסום. הכל הודות לחלקיקים שמוציאים את עומק הצבע הזה ומעניקים לו גימור מבריק. חובה מוחלטת! כיסוי: חצי שקוף אפקט: Cat Eye קבוצת צבע: סגול זמן ריפוי כפול: לא הוראות הגעה: הלק עשוי לשמש כצבע עיקרי או כאפקט. על מנת להשתמש בלק MAGNETIC GLOW Cat Eye כצבע ג'ל UV, יש למרוח שכבה דקה על שכבת בסיס UV אפוי ולאחר מכן לרפא אותו באמצעות מנורת LED UV. ניתן למרוח שתי שכבות של הלק להשגת האפקט הרצוי. סיים את המניקור שלך על ידי מריחה וריפוי של Semilac Top No Wipe Real Color. MAGNETIC GLOW Cat Eye הוא לק היוצר אפקט אורות צפוני מדהים. כדי להשיג אפקט זה, יש למרוח ולרפא שכבת בסיס נבחרה של UV ולאחר מכן למרוח שכבה של הלק MAGNETIC GLOW Cat Eye. לפני שאתם מרפאים אותו במנורה, הזיזו במהירות מגנט מצד אחד לצד השני, במרחק של כמה מילימטרים מהציפורן משני הצדדים - זה יפיץ את החלקיקים באופן שווה על כל לוחית הציפורן וישיג אפקט תלת מימדי. ניתן למרוח את הלק MAGNETIC GLOW Cat Eye גם על גבי צבעים אחרים, כגון שחור, לבן או גוון דומה לאפקט הנבחר, המאפשר לך להשיג אפקט מרהיב לאירועים שונים.

האם אתה מחפש גוון מעניין של מגנטה? נסה את הגרסה החדשה ביותר של Magentic Look, אנו מבטיחים אפקט WOW! הצבע העמוק והיפהפה הזה על הקו הדק שבין אדום לורוד, בשילוב עם חלקיקים מנצנצים, יתבל את המראה שלך, ויגרמו לו להיראות חמוד בו זמנית. כיסוי: חצי שקוף אפקט: Cat Eye קבוצת צבעים: פוקסיה זמן ריפוי כפול: לא הוראות הגעה: הלק עשוי לשמש כצבע עיקרי או כאפקט. על מנת להשתמש בלק MAGNETIC GLOW Cat Eye כצבע ג'ל UV, יש למרוח שכבה דקה על שכבת בסיס UV אפוי ולאחר מכן לרפא אותו באמצעות מנורת LED UV. ניתן למרוח שתי שכבות של הלק להשגת האפקט הרצוי. סיים את המניקור שלך על ידי מריחה וריפוי של Semilac Top No Wipe Real Color. MAGNETIC GLOW Cat Eye הוא לק היוצר אפקט אורות צפוני מדהים. כדי להשיג אפקט זה, יש למרוח ולרפא שכבת בסיס נבחרה של UV ולאחר מכן למרוח שכבה של הלק MAGNETIC GLOW Cat Eye. לפני שאתם מרפאים אותו במנורה, הזיזו במהירות מגנט מצד אחד לצד השני, במרחק של כמה מילימטרים מהציפורן משני הצדדים - זה יפיץ את החלקיקים באופן שווה על כל לוחית הציפורן וישיג אפקט תלת מימדי. ניתן למרוח את הלק MAGNETIC GLOW Cat Eye גם על גבי צבעים אחרים, כגון שחור, לבן או גוון דומה לאפקט הנבחר, המאפשר לך להשיג אפקט מרהיב לאירועים שונים.

האם זה נכון שאתה אוהב בלינג ובלינג אוהב אותך? 😊 הכנו משהו מיוחד - Blink Pink - צבע שימשוך את תשומת הלב של כולם לידיים שלך. הגוון העז והכהה הזה של ורוד יוציא את הטמפרמנט שלך החוצה, והחלקיקים המנצנצים יהפכו את המראה שלך ליותר שיקי ויתבלטו אותו קצת. כיסוי: חצי שקוף אפקט: Cat Eye קבוצת צבעים: ורוד זמן ריפוי כפול: לא הוראות הגעה: הלק עשוי לשמש כצבע עיקרי או כאפקט. על מנת להשתמש בלק MAGNETIC GLOW Cat Eye כצבע ג'ל UV, יש למרוח שכבה דקה על שכבת בסיס UV אפוי ולאחר מכן לרפא אותו באמצעות מנורת LED UV. ניתן למרוח שתי שכבות של הלק להשגת האפקט הרצוי. סיים את המניקור שלך על ידי מריחה וריפוי של Semilac Top No Wipe Real Color. MAGNETIC GLOW Cat Eye הוא לק היוצר אפקט אורות צפוני מדהים. כדי להשיג אפקט זה, יש למרוח ולרפא שכבת בסיס נבחרה של UV ולאחר מכן למרוח שכבה של הלק MAGNETIC GLOW Cat Eye. לפני שאתם מרפאים אותו במנורה, הזיזו במהירות מגנט מצד אחד לצד השני, במרחק של כמה מילימטרים מהציפורן משני הצדדים - זה יפיץ את החלקיקים באופן שווה על כל לוחית הציפורן וישיג אפקט תלת מימדי. ניתן למרוח את הלק MAGNETIC GLOW Cat Eye גם על גבי צבעים אחרים, כגון שחור, לבן או גוון דומה לאפקט הנבחר, המאפשר לך להשיג אפקט מרהיב לאירועים שונים.

Pink My Dust היא אופציה מדהימה לחובבי צבעי עירום וורוד חם עדין. זה הולך בצורה מושלמת עם אבק מנצנץ עדין. כבר התאהבנו בגוון הזה. יש לנו תחושה שגם אי אפשר להעלים עין מזה. 😊 כיסוי: חצי שקוף אפקט: צבע קלאסי קבוצת צבעים: ורוד זמן ריפוי כפול: לא הוראות הגעה: הלק עשוי לשמש כצבע עיקרי או כאפקט. על מנת להשתמש בלק MAGNETIC GLOW Cat Eye כצבע ג'ל UV, יש למרוח שכבה דקה על שכבת בסיס UV אפוי ולאחר מכן לרפא אותו באמצעות מנורת LED UV. ניתן למרוח שתי שכבות של הלק להשגת האפקט הרצוי. סיים את המניקור שלך על ידי מריחה וריפוי של Semilac Top No Wipe Real Color. MAGNETIC GLOW Cat Eye הוא לק היוצר אפקט אורות צפוני מדהים. כדי להשיג אפקט זה, יש למרוח ולרפא שכבת בסיס נבחרה של UV ולאחר מכן למרוח שכבה של הלק MAGNETIC GLOW Cat Eye. לפני שאתם מרפאים אותו במנורה, הזיזו במהירות מגנט מצד אחד לצד השני, במרחק של כמה מילימטרים מהציפורן משני הצדדים - זה יפיץ את החלקיקים באופן שווה על כל לוחית הציפורן וישיג אפקט תלת מימדי. ניתן למרוח את הלק MAGNETIC GLOW Cat Eye גם על גבי צבעים אחרים, כגון שחור, לבן או גוון דומה לאפקט הנבחר, המאפשר לך להשיג אפקט מרהיב לאירועים שונים.

חום או נחושת? למה להגביל את עצמך לצבע אחד בלבד? Shine Brown היא אופציה למי שרוצה לקבל הכל. זה מתאים באופן מושלם לתכשיטי כסף וזהב. זה יכול לתבל את המראה שלך, ללא קשר לאיזו אפשרות תבחר. שוקולד קרמל עם זוהר - פשוט אי אפשר לעמוד בפני השילוב הזה! כיסוי: חצי שקוף אפקט: Cat Eye קבוצת צבעים: חום זמן ריפוי כפול: לא הוראות הגעה: הלק עשוי לשמש כצבע עיקרי או כאפקט. על מנת להשתמש בלק MAGNETIC GLOW Cat Eye כצבע ג'ל UV, יש למרוח שכבה דקה על שכבת בסיס UV אפוי ולאחר מכן לרפא אותו באמצעות מנורת LED UV. ניתן למרוח שתי שכבות של הלק להשגת האפקט הרצוי. סיים את המניקור שלך על ידי מריחה וריפוי של Semilac Top No Wipe Real Color. MAGNETIC GLOW Cat Eye הוא לק היוצר אפקט אורות צפוני מדהים. כדי להשיג אפקט זה, יש למרוח ולרפא שכבת בסיס נבחרה של UV ולאחר מכן למרוח שכבה של הלק MAGNETIC GLOW Cat Eye. לפני שאתם מרפאים אותו במנורה, הזיזו במהירות מגנט מצד אחד לצד השני, במרחק של כמה מילימטרים מהציפורן משני הצדדים - זה יפיץ את החלקיקים באופן שווה על כל לוחית הציפורן וישיג אפקט תלת מימדי. ניתן למרוח את הלק MAGNETIC GLOW Cat Eye גם על גבי צבעים אחרים, כגון שחור, לבן או גוון דומה לאפקט הנבחר, המאפשר לך להשיג אפקט מרהיב לאירועים שונים.

כסף או לבנדר? אתה צריך להחליט! בהתאם לאופן היישום, הגוון Silver Lavender החדש שלנו מאפשר לך לקבל מראה ציפורניים בשני צבעים – כסף קלאסי ולבנדר קר. לכו על אופציה קלאסית או על הצבע האופנתי ביותר של השנה! כיסוי: חצי שקוף אפקט: Cat Eye קבוצת צבעים: כסף זמן ריפוי כפול: לא הוראות הגעה: הלק עשוי לשמש כצבע עיקרי או כאפקט. על מנת להשתמש בלק MAGNETIC GLOW Cat Eye כצבע ג'ל UV, יש למרוח שכבה דקה על שכבת בסיס UV אפוי ולאחר מכן לרפא אותו באמצעות מנורת LED UV. ניתן למרוח שתי שכבות של הלק להשגת האפקט הרצוי. סיים את המניקור שלך על ידי מריחה וריפוי של Semilac Top No Wipe Real Color. MAGNETIC GLOW Cat Eye הוא לק היוצר אפקט אורות צפוני מדהים. כדי להשיג אפקט זה, יש למרוח ולרפא שכבת בסיס נבחרה של UV ולאחר מכן למרוח שכבה של הלק MAGNETIC GLOW Cat Eye. לפני שאתם מרפאים אותו במנורה, הזיזו במהירות מגנט מצד אחד לצד השני, במרחק של כמה מילימטרים מהציפורן משני הצדדים - זה יפיץ את החלקיקים באופן שווה על כל לוחית הציפורן וישיג אפקט תלת מימדי. ניתן למרוח את הלק MAGNETIC GLOW Cat Eye גם על גבי צבעים אחרים, כגון שחור, לבן או גוון דומה לאפקט הנבחר, המאפשר לך להשיג אפקט מרהיב לאירועים שונים.

עם Golden Girl, הצבע החדש שלנו בגוון זהוב קר, אפקט ה-WOW נמצא בהישג ידך. עם הגוון הזה, אתה תרגיש עדין ובו בזמן מהמם - בדיוק מה שאתה הכי אוהב. זהוב ועם זאת צנוע! 😊 כיסוי: חצי שקוף אפקט: Cat Eye קבוצת צבעים: זהוב זמן ריפוי כפול: לא הוראות הגעה: הלק עשוי לשמש כצבע עיקרי או כאפקט. על מנת להשתמש בלק MAGNETIC GLOW Cat Eye כצבע ג'ל UV, יש למרוח שכבה דקה על שכבת בסיס UV אפוי ולאחר מכן לרפא אותו באמצעות מנורת LED UV. ניתן למרוח שתי שכבות של הלק להשגת האפקט הרצוי. סיים את המניקור שלך על ידי מריחה וריפוי של Semilac Top No Wipe Real Color. MAGNETIC GLOW Cat Eye הוא לק היוצר אפקט אורות צפוני מדהים. כדי להשיג אפקט זה, יש למרוח ולרפא שכבת בסיס נבחרה של UV ולאחר מכן למרוח שכבה של הלק MAGNETIC GLOW Cat Eye. לפני שאתם מרפאים אותו במנורה, הזיזו במהירות מגנט מצד אחד לצד השני, במרחק של כמה מילימטרים מהציפורן משני הצדדים - זה יפיץ את החלקיקים באופן שווה על כל לוחית הציפורן וישיג אפקט תלת מימדי. ניתן למרוח את הלק MAGNETIC GLOW Cat Eye גם על גבי צבעים אחרים, כגון שחור, לבן או גוון דומה לאפקט הנבחר, המאפשר לך להשיג אפקט מרהיב לאירועים שונים.